درباره مرغ بدون آنتی بیوتیک

آیا جگر مرغ حاوی هورمون است ؟
۲۹, خرداد ۱۳۹۷

درباره مرغ بدون آنتی بیوتیک

سلامتی حق شماست

اولین و تنها شبکه تولید ، توزیع و فروش مرغ بدون آنتی بیوتیک در کشور

مزایای استفاده از فرآورده های گوشتی و پروتئینی بدون آنتی بیوتیک شرکت اندیشه مبارک رضوی

قابل توجه می باشد که در افکار عمومی کلمه «هورمون» به اشتباه به کار می رود و در واقع «مصرف آنتی بیوتیک» است که استفاده از آن باعث نگرانی مردم در مرغداریها می شود.

§ به دلیل رعایت اصول بهداشتی در مراحل پرورش مرغ گوشتی (که تنها راه کنترل بیماریهای طیور و کیفیت فرآورده جهت ارتقاء سطح بهداشت بوده) مرغ گوشتی حاصل از این نوع پرورش دارای کیفیت لاشه بهتر به دلیل عدم ابتلاء به بیماریهای اختصاصی طیور می باشد.

§ به دلیل عدم ابتلا به بیماری در طول دوره پرورش هیچگونه داروی شیمیایی و علی الخصوص آنتی بیوتیکها استفاده نشده و هیچگونه باقیمانده دارویی حتی در مقادیر مجاز در داخل گوشت وجود ندارد و به همین لحاظ فاقد آلودگی به عوامل بیماریزای انسان و طیور با منشا مواد غذایی می باشد و بافت گوشتی لطیف و لذیذ تری دارند.

§ به دلیل سلامت گله و رعایت استانداردهای بهداشتی ، دوره پرورش این گله ها کوتاه بود (42 تا 45 روز) و مرغ حاصل به دلیل جوان بودن دارای ارزشهای کیفی بالاتری می باشد. اداره کل دامپزشکی با بازرسیها و نمونه برداریها از خوراک طیور و مرغان گوشتی و حتی بستر و انجام آزمایشات در پیشرفته ترین آزمایشگاههای کنترل مواد غذایی ، اجازه عرضه مرغ با علامت بدون مصرف آنتی بیوتیک در طول دوره پرورش را می دهد.

§ شرکت اندیشه مبارک رضوی افتخار دارد برای اولین بار در کشور محصول فوق را به بازار فرآورده های پروتئینی عرضه نموده و ارتقای سلامت اجتماعی و بهبود کیفیت تولید مرغ گوشتی بر اساس ضوابط فوق را نتیجه مستقیم استقبال همشهریان و هموطنان عزیز می داند.

§ مرغ ویژه بدون مصرف آنتی بیوتیک ، مرغی است که در آن : نظارتها و کنترلهای بهداشتی در مراحل کشتار و بسته بندی محصول به گونه ایست که «فاقد ششها ، نای ، مری ، چربیهای اضافی هر گونه آلایشهای غیرخوراکی» بوده و باعث جلوگیری از فسادپذیری و ماندگاری بیشتر مرغ می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =